Jumaat, 31 Disember 2010

STUDY...STUDY...& STUDY...



1,2,3,4....A,B,C,D...Alif, Ba, Ta, Sa...Zaman kanak-kanak aku diajar ilmu-ilmu asas tersebut...Ibubapa aku telah mula menyekolakanku ketika aku berumur 6 tahun lagi..Pada ketika itu, aku telah mula memasuki alam persekolahan di Tadika Kemas Taman Desa Aman..Tadika tu dekat saja dari rumah aku...Pada ketika itu, aku sangat suka menjalani zaman kanak-kanakku...biasalah, budak-budak..banyak main! heee...Selepas aku grate zaman tadika aku, aku masuk pula sekolah rendah..Sekolah Kebangsaan Kampong Pasir Puteh!Tempat belajar aku dari aku Tahun Satu sehinggalah aku Tahun 6...Dan pada Tahun 6 lah, aku menduduki peperiksaan UPSR!..Then, lepas aku grate zaman sekolah rendah aku, aku terus memasuki satu lagi alam persekolahan zaman remaja aku..Sekolah Menengah Kebangsaan Raja Perempuan Ipoh..Nama pun sekolah Raja Perempuan, for sure lah semua studentnye perempuan..tak ada satu student pun yang boleh dipanggil HERO!!hheheheh..asyik2, muka perempuan je la tengok..huuu..tapi, enjoy jugak sekolah satu jenis gender nih..hemmm..after aku dapat result SPM aku, aku dapat tawaran belajar di Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam, Selangor! aku dapat jurusan Diploma Sains Kesetiusahaan..Benda yang tak pernah terlintas dalam kepala otak aku nih..tapi, aku tetap teruskan pengajian ku sampai sekarang..aku berharap sangat aku dapat grate pada masanya..amin~..and, aku berharap,aku dapat further study aku dalam jurusan yang ada kaitan dengan apa yang aku sedang belajar ni di Universiti Sains Malaysia or Universiti Ialam Antarabangsa Malaysia or Universiti Utara Malaysia..aku dah aim dah, jurusan yang ada sewaktu dengan course aku sekarang...Admin, HR, OM or Business! aku harap sangat impian aku nak further study ni tercapai hendakNya..n xsabar jugak nak masuk alam pekerjaan..aku jadi SU@ PA mana2 company yang terkemuka!wow!!!bestnyer...
http://www.emocutez.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ini jam saya