Selasa, 28 Disember 2010

KAWAN...SAHABAT...FRIENDS...BUDDIES....=)

                                                         sahabatku sayang (JUSHANA)..

Hidup keseorangan for sure lah sunyi, tak happening, tak havoc and tak best la..so,thats why kita perlukan kawan untuk menghilangkan segala penyakit tu..hoho..semua orang pun ada kawan..kawan ni ada macam-macam jenis..kawan biasa...kawan baik..dan juga kawan rapat..actually, aku rasa kawan baik and kawan rapat tu membawa maksud yang sama, tapi orang lain membezakan kawan baik dan kawan rapat..kemusykilan di sini..huu..bagi aku, aku boleh berkawan dengan sesiapa saja (nak kata aku nih friendly la?)heee..tapi, aku akan menceritakan segala hal masalah aku kepada kawan rapat aku..aku ada 4 orang kawan rapat yang betul-betul memahami dan tahu siapa SITIAISHAH TASWIR yang sebenar..bukan aku seorang yang hipokrit, tapi ada masa kita perlu menjaga tatasusila kita di hadapan orang lain..so, 4 orang sahabat aku ni lah kawan rapat aku yang aku sayangi after my beloved family!..mereka adalah....jeng(3x)...Norleena Binti Jamal (ena), Noor Aishah Binti Abd Karim (ecah), Siti Zulaiha Binti Mulan (julie), Asrina Binti Abdul Sani (kak reena)..Mereka semua telah berjaya menggondol anugerah Sahabat Baik Sitiaishah Taswir!!! hehehe..now, aku nak story sikit pasal kawan-kawan rapat aku ni..
Ena and ecah ni aku kenal dari aku sekolah menengah lagi..SMK Raja Perempuan Ipoh, itulah tempat permulaan perkenalan kami..mereka berdua nih la kawan susah senang aku dari sekolah menengah..and sampai sekarang persahabatan kami masih kekal..julie and kak reena nih pula aku kenal di Politeknik Sultan Idris Shah...kami selalu share our moments together gether..hee..1 persamaan di antara 4 sahabat baik aku nih, mereka sangat memahami dan i can easy going with them! kat mereka la aku luah perasaan, cerita masalah aku n macam-macam lagi la yang aku share dengan mereka nih..n mereka pun setia mendengar dan bagi pendapat mereka..you all memang best la kawan! memang sayang you all!! harap-harap persahabatan kita akan kekal hingga akhir hayat..amin~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ini jam saya