Jumaat, 31 Disember 2010

LATIHAN INDUSTRI...



21 Jun 2010..tarikh keramat aku memulakan latihan industri aku..course aku nih just 2 tahun je, so, aku LI time aku sem 3..Aku buat latihan indutri aku kat Pejabat Pelajaran Daerah Kinta Utara...meh sini, aku story sikit pasal tempat LI aku..PPD Kinta Utara nih ada 5 unit..Unit Pengurusan Sekolah & Organisasi, Unit Kewangan, Unit Buku Rekod Perkhidmatan (BRP), Unit Pengurusan Pembangunan Murid dan Unit Pengurusan Akademik...Semasa aku menjalani LI, aku ditempatkan di bahagian Unit Pengurusan Akademik..Macam-macam kerja admin @ ada kaitan dengan course aku nih yg aku buat..photostat, handling telephone, fax, catit minit meeting, handling office equipment...best larh! and time aku LI nih lah, 1st time aku memasuki alam pekerjaan, coz aku xpernah pun kerja before nih..so, memg aku dapat macam2 pengalaman lah..pegawai2 n staf2 kat PPD KInta Utara nih memg baik! aku suka sangat..aku dilayan bagaikan seorang anak and adik..heheheheh..for ur information, aku lah org 1st yang pernah wat praktikal kat PPD Kinta Utara nih..ehem2..bangga la jugak..hehehhe..19 November 2010 merupakan hari terakhir aku di PPD Kinta Utara..selama 5 bulan aku LI kat situ, rasa sedih je nak tinggal kan kenangan kat PPD nih...n time hari terakhir aku di PPD, pegawai2 n staff2 kat bahagian Unit Pengurusan Akademik, telah wat satu majlis perpisahan untuk aku..aku betul2 terharu..tacink sangat time tuh..rasa dihargai..memg sedih la time tuh..time tuh, macam2 hadiah aku dapat..heee..suke nyer...sedih tapi gembira! huuu...kenangan aku di PPD Kinta Utara xkan aku lupakan..terima kasih diucapkan kepada Puan Noriha Binti Nawawi merangkap Ketuan Unit Pengurusan Akademik PPD Kinta Utara, pegawai2 dan staf2 PPD Kinta Utara yang banyak membantu aku dan memberikan aku tunjuk ajar...Jasa kalian sekalian dikenang...



              Sayang pegawai2 dan staf2 Unit Pengurusan Akademik PPD Kinta Utara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ini jam saya